REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.HexaGreen.pl
SPIS TREŚCI:
- DEFINICJE
- DANE KONTAKTOWE
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- SKŁADANIE I POTWIERDZANIE ZAMÓWIENIA
- FORMY PŁATNOŚCI
- SPOSÓB I KOSZTY DOSTAWY
- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ZWROTU TOWARU
- WYMIANA PROJEKTU
- INFORMACJE DODATKOWE
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ZWROTU TOWARU
1. DEFINICJE:
- Serwis / Sklep internetowy – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.hexagreen.pl
- Sprzedawca / Usługodawca – Firma Hexa Green Architekt z siedzibą w Kielcach, przy ul. Przelot 12/36, kod 25-534, NIP: 9591740726, REGON: 260428819, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadząca działalność w zakresie projektowania architektury i sprzedaży produktów za pośrednictwem Internetu; adres poczty elektronicznej: domy@hexagreen.pl
- Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Usługobiorca – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- Produkt / Towar – będące przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępne na platformie www.hexagreen.pl, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
- Usługa – będące przedmiotem świadczenia usług nabywanych za pośrednictwem sklepu internetowego m.in.: usługa projektowa, doradztwo techniczne, nadzór budowy i inne dostępne na platformie www.hexagreen.pl, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Przedmiot zamówienia – zdefiniowane powyżej Produkt / Towar lub Usługa.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży albo wykonania Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Publikacja elektroniczna – publikacja oferowana w postaci elektronicznej bez względu na rodzaj i format plików w jakich została utrwalona.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego, określający zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży Towaru lub Usługi za pośrednictwem sklepu internetowego przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego, polegająca w szczególności na umożliwieniu łatwego dokonywania zakupów Towaru lub Usług, umożliwiająca podgląd ich nazwy, ilości oraz wartości, kosztów dostarczenia oraz sumy wszystkich kosztów.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.)
2. DANE KONTAKTOWE
- Sklep internetowy dostępny jest pod adresem internetowym: www.hexagreen.pli jest prowadzony przez Sprzedawcę.
- Kontakt w sprawach reklamacji, odstąpienia od umowy oraz informacji handlowej:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: domy@hexagreen.pl
- pisemnie na adres korespondencyjny: Hexa Green Architekt ul. Przelot 12/36, 25-534 Kielce
- telefonicznie pod numerem +48 604 773 903 czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00 – 17.00, a w piątek w godzinach 9.00 – 15.00
3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, w szczególności zasady składania zamówień, płatności, odstąpienia od Umowy, rozwiązania lub zmiany Umowy, postepowania reklamacyjnego.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
- Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację Regulaminu. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Kupującym. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Kupującego.
- Towary dostępne w Serwisie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Z uwagi na prawa, wynikające z ustawy o prawie autorskim i przepisów o wynalazczości, przysługujące Sprzedającemu do Towaru, każdy egzemplarz Towaru jest oryginalnie zabezpieczony hologramem. Kupujący zobowiązuje się do honorowania praw autorskich przysługujących Sprzedającemu do Towaru, które wg oświadczenia Sprzedającego nie są ograniczone w zakresie objętym umową i zostają przeniesione na Kupującego dla jednorazowego wykorzystania do realizacji wyłącznie przez Kupującego. Prawa autorskie do Towaru nie mogą być przeniesione przez Kupującego na osoby trzecie.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej hexagreen.plnie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający oferuje Towary w postaci:
-
a) Projekt – „gotowy”, pełnobranżowy projekt budowlany budynku mieszkalnego składający się z 3 egzemplarzy w formie drukowanej,
-
b) Opracowania dodatkowe – dodatkowe opracowania instalacji bądź innych rozwiązań projektowych do nabycia niezależnie od projektu podstawowego
-
- Poszczególne opracowania wchodzące w skład Projektu zostały przygotowane w języku polskim przez uprawnionych projektantów zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z obowiązującymi w czasie przygotowywania odpowiednimi normami określonymi w Polskim Prawie Budowlanym.
- Projekty mogą być wykorzystane do realizacji inwestycji wyłącznie przez Kupującego po przeprowadzeniu adaptacji do warunków i przepisów miejscowych.
- Podane przy Towarach ceny są kwotami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażane w złotych polskich.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty prezentowanej na stronie internetowej, przeprowadzania i odwoływania ofert promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zdjęcia produktów zamieszczone w ofercie mogą odbiegać od wizerunku towaru znajdującego się w sprzedaży.
4. SKŁADANIE I POTWIERDZANIE ZAMÓWIENIA
- Klient może złożyć zamówienie poprzez formularz zamówienia przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę przez cały rok.
- a) za pośrednictwem formularza zamówienia wybierając jeden lub więcej produktów oferowanych na stronie sklepu internetowego oraz podając ilość.
- b) podając swoje dane, w tym imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej i numer telefonu kontaktowego
- c) wskazując sposób i adres dostawy (ulicy, numeru domu, miasto)
- d) wybierając sposób płatności zgodnie ze wskazówkami podanymi na kolejnych etapach procesu zamawiania Klient może składać zamówienia bez zakładania konta. Jednocześnie akceptuje Regulamin i wyraża zgodę na zaakceptowanie przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych klienta do celów realizacji umowy.
- lub też mailowo podając dane wyszczególnione w punktach a) – d)
- Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:
- wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,
- akceptacją niniejszego regulaminu,
- wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu dopasowania oferty oraz do komunikacji, jak i na otrzymywanie korespondencji e-mailowej związanych z realizacją zamówienia oraz serwisem po sprzedażowym.
- Zamówienie uważa się za złożone, jeśli w Formularzu zamówienia zostaną zamieszczone wszystkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację zamówienia oraz klienta, w tym numer telefonu kontaktowego oraz adres poczty elektronicznej. Klient potwierdza dokonanie zakupu przez naciśnięcie na stronie internetowej sklepu przycisku „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Sprzedawca potwierdza złożenie zamówienia i dokonania zapłaty wszelkich wymaganych należności, w tym ceny sprzedaży oraz ewentualnych innych kosztów właściwych dla danego Towaru oraz przyjęcie go do realizacji, przez wysłanie potwierdzenia w ciągu 48 godzin. Z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, której przedmiotem jest Towar wskazany w zamówieniu.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia i przyjęcia go do realizacji, nastąpi drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w zamówieniu. W potwierdzeniu będzie wskazany zamówiony Towar, cena z uwzględnieniem podatku, koszty oraz termin i sposób dostawy.
- Zamówienia złożone w piątek po godz. 12:00, w soboty, w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą potwierdzane w następującym dniu roboczym.
5. FORMY PŁATNOŚCI
- Kupujący może dokonać płatności za zamówiony Towar za pośrednictwem elektronicznego systemu szybkich płatności lub w tradycyjny sposób przelewem na konto Sprzedającego: ING Bank: 49 1050 1416 1000 0092 2065 0726
- Za datę zapłaty uznaje się dzień wpływu na rachunek bankowy Sprzedającego równowartości kwoty pieniężnej odpowiadającej całości należności.
6. SPOSÓB I KOSZTY DOSTAWY
- Dostawa zamówionego Towaru następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszty wysyłki Towarów ponosi Sprzedający.
- Sprzedający zobowiązuje się wysłać zakupiony Towar nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpłaty całości należności oraz potwierdzenia realizacji zamówienia (chyba, że zostaną ustalone inne warunki dostawy pomiędzy stronami).
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia lub nie dostarczenia w wybranym przez Klienta terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu lub wynikające z winy osób trzecich (np. firmy kurierskiej).
7. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia, czyli dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
a) odmowy zrealizowania zamówienia na każdym etapie jego realizacji z powodu ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych,
b) anulowania zamówienia jeżeli zostało złożone z opcją płatności przelewem a nie uregulowano przelewu w odpowiedniej kwocie w terminie 5 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia zamówienia,
c) anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości jego potwierdzenia (np. z powodu błędnie podanych danych kontaktowych) w terminie 5 dni roboczych od jego wpłynięcia. - Wysyłane zamówione towary są oryginalnie zabezpieczone, zaś do dostawy dodatkowo są starannie pakowane, aby dotarły w idealnym stanie do Kupującego.
- Kupujący przed dokonaniem odbioru towaru powinien sprawdzić czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy opakowanie nie nosi śladów ingerencji itp. W przypadku stwierdzenia braku jakiegoś towaru lub uszkodzeń powstałych na skutek transportu, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny, który stanowi podstawę do zgłoszenia reklamacji. Reklamację w formie pisemnej (opis stwierdzonego braku lub uszkodzenia) należy wysłać na adres e-mailowy: domy@hexagreen.pl
8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ZWROTU TOWARU
- Wszelkie reklamacje dotyczące sprzedaży Towarów poprzez Internet należy zgłaszać do biura Hexa Green Architekt, ul. Przelot 12/36, 25-534 Kielce lub na adres e-mailowy: domy@hexagreen.pl Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Kupującego dowodu zakupu towaru (faktura VAT). Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.) Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy. Prawo to nie przysługuje innym osobom, niż konsument.
- Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą oraz świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. Z uwagi na to nie może zostać zwrócony Towar opracowany wg indywidualnych zmian projektowych (dotyczy projektu gotowego ze zmianami lub też projektu indywidualnego), a w przypadku projektu gotowego po usunięciu, rozcięciu lub zniszczeniu przez Kupującego oryginalnego zabezpieczenia Towaru w postaci hologramu.
- Zwrot możliwy jest, pod warunkiem, że Sprzedający otrzyma Towary zabezpieczone hologramem, w idealnym stanie, nienoszącym śladów otwierania, rozszywania, kopiowania itp. W przypadku, gdy zwrócone Towary nosić będą ślady użytkowania, kopiowania, adaptacji lub zaistnieje podejrzenie innych działań wskazujących na nieautoryzowane wykorzystanie lub powielanie zwrot nie zostanie przyjęty. W razie podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy należy do zwracanej przesyłki załączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz niewykorzystaniu Projektu w celu uzyskania pozwolenia na budowę. Kupujący powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy Kupujący złoży Sprzedającemu na piśmie, w terminie 14 dni od odbioru towaru. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny. Koszty przesyłki ponosi Kupujący. W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sprzedający zwraca Kupującemu zapłaconą kwotę.
9. WYMIANA PROJEKTU
- Projekt może zostać jednorazowo wymieniony na inny w przeciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem zachowania oryginalnych zabezpieczeń. Ewentualny koszt wymiany projektu to 1 500 zł brutto.
- W przypadku usunięcia lub zniszczenia oryginalnych zabezpieczeń wymiana projektu na inny nie przysługuje Kupującego.
- W przypadku wymiany Projektu droższego na tańszy Sprzedający zwróci Kupującemu różnicę w cenie. Jeżeli następuje wymiana na projekt droższy Sprzedający obciąży Kupującego stosowną kwotą.
- Do wymienianego projektu należy przesłać oświadczenie o jego zamianie oraz o niewykorzystaniu Projektu w celu uzyskania pozwolenia na budowę.
- Koszt przesyłek związanych z zamianą Projektu pokrywa Kupujący.
10. INFORMACJE DODATKOWE
- Wszelkie materiały graficzne zamieszczone w sklepie internetowym, wykorzystywane do prezentacji projektów oraz projekty są objęte ochroną prawa autorskiego. Wykorzystanie ich w celach komercyjnych lub reklamowych bez zgody i wiedzy autorów jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi.
- Kupujący projekt otrzymuje zgodę na wykorzystanie go do jednorazowej realizacji bez prawa do kolejnej realizacji i kopiowania.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu. Sprzedający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie projekty zamieszczone na stronach internetowych Sprzedającego mogą się różnić od dokumentacji technicznej z uwagi na ciągłe doskonalenie procesu powstawania projektów.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem zgromadzonych danych osobowych jest firma Hexa Green Architekt z siedzibą w Kielcach przy ul. Przelot 12/36
- Dane są zbierane w związku z wykonywaniem umów i sprzedażą Towarów.
- Podane przez Kupującego dane mogą być przetwarzane dla celów związanych z wykonaniem umowy, reklamacji, rękojmi, celów marketingowych jedynie przez Sprzedającego i podmioty przez niego upoważnione na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Administrator daje możliwość wglądu do danych osobowych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne.
FORMULARZZWROTU / WYMIANY PROJEKTU
|
|||
DANE ZAMAWIAJĄCEGO |
DO FAKTURY |
DO WYSYŁKI (jeżeli są inne) |
|
Imię i nazwisko / nazwa firmy |
…………………………………………… |
……………………………………………. |
|
Adres |
……………………………………………. |
……………………………………………. |
|
Telefon/e-mail |
……………………………………………. |
…………………………………………….. |
|
Numer i data zamówienia |
……………………………………………. |
……………………………………………. |
|
Nr faktury |
……………………………………………. |
……………………………………………. |
|
Zwrot należności na rachunek |
……………………………………………. |
……………………………………………. |
Ja niżej podpisany, niniejszym Formularzem zwrotu / wymiany * Projektu,oświadczam o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów: |
||||
DANE ZWRACANEGO PROJEKTU: |
WYMIANA PROJEKTU NA: |
|||
NAZWA: ……………………………………… |
NAZWA: ………………………………………………… |
|||
WERSJA:STANDARD: |
podstawowa / lustrzanapasywny / niskoenergetyczny |
WERSJA:STANDARD: |
podstawowa / lustrzanapasywny / niskoenergetyczny |
|
|
||||
Zwracane produkty dodatkowe:
|
||||
INFORMACJE DODATKOWE: Zwrot możliwy jest, pod warunkiem otrzymania Towarów oryginalnie zabezpieczonych hologramem, w idealnym stanie, nienoszących śladów otwierania, rozszywania, kopiowania itp. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy Kupujący złoży Sprzedającemu na piśmie, w terminie 14 dni od odbioru towaru. Projekt może zostać jednorazowo wymieniony na inny w przeciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem zachowania oryginalnych zabezpieczeń. Zwracany/wymieniany towar musi być kompletny. Koszty przesyłki zwrotu/wymiany Projektu ponosi Kupujący.OŚWIADCZENIE: Dokumentacja podlega ochronie na podstawie Ustawy „O prawie Autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r.” Oświadczam, że odsyłana dokumentacja techniczna gotowego projektu domu, nie została skopiowana w części ani w całości. Rozwiązania architektoniczne zawarte w odsyłanej dokumentacji nie zostaną wykorzystane w celu wykonania projektu indywidualnego przez innego projektanta. |
||||
* Niepotrzebne skreślić |
……………………………………….Data i podpis |